Hoe bestel je een abonnement

Hoe bestel je een abonnement met het nieuwe bestelsysteem?

We werken dit jaar met een nieuw bestel- en pasjessysteem.
Het bestelproces ziet er als volgt uit:

–       U geeft aan voor hoeveel personen u een abonnement wilt bestellen.
Bestelt u voor uw gezin? Kies dan voor ‘gezinsabonnement’.

–       Hierna kunt u alle gegevens invullen, beginnend met uw eigen gegevens.
Let op: de volgende velden worden automatisch ingevuld, dus zorg ervoor dat hier de juiste namen worden ingevuld.

–       Na alles ingevuld te hebben, wordt u gevraagd om alles nog een keer te controleren alvorens u naar de betaling (via iDeal) gaat.

–       Als uw bestelling gelukt is, ontvangt u 2 mails:

1. De eerste mail is de bevestiging.

2. In de tweede mail krijgt u het verzoek de foto(’s) aan te leveren.

Als u in de laatste mail op de link tikt, verschijnt eerst de privacyverklaring waarmee u akkoord moet gaan.
Dit kan door helemaal naar beneden te scrollen en onderaan het vakje aan te vinken.
Daarna kunt u uw foto(’s) uploaden en verzenden.

U kunt uw pasjes vanaf 1 mei ophalen. Let op: de pas blijft uw eigendom.  Eenmalige kosten hiervoor zijn €5 per pas en dit is te betalen bij afhalen. Helaas lukt dit niet via het bestelsysteem op onze site. De pasjes dienen bij elk bezoek te worden meegenomen en gescand te worden.

Bij verlies rekenen wij €5 voor een nieuwe pas.

Activiteitenpas

Wilt u meedoen met een activiteit?
Dan kunt u hiervoor een aparte activiteitenpas kopen bij de kassa van het zwembad.
Per keer dat u meedoet aan een activiteit rekenen we ‘1 credit’.
Bij de kassa zijn passen van 10 credits (€35) of 20 credits (€65) te verkrijgen.
Deze passen zijn 2 jaar geldig en zijn niet persoonsgebonden.

NB: een pas voor een activiteit is altijd in combinatie met de aanschaf van een abonnement (deze kunt u dus via de site bestellen).